Lite panik

Inget går våran väg just nu, eller jo en del men jag känner mer och mer panik för varje dag som går. Vilda har inte sovit på två nätter, verkar vara öronen som spökar igen. Inatt somna hon tillslut kl 4 sittandes i sin vagn framför TV:n, Jag är helt slut och jag missar alldeles för mycket i skolan och orkar inte plugga på dagarna, det går inte ens om jag hade orkat för Vilda är så känslig och kan inte vara själv en sekund. Stackars Saga blir väckt hela tiden eftersom Vilda skriker i princip hela nätterna och Fredrik som börjar på SSAB idag har fått sova kanske två timmar :/

Ja där har vi det som är bra, F har fått komma till järnverket på prov och fixar han det blir det jobb hela sommaren. Jag är väldigt stolt över min man som är så grym på att svetsa att han har fått fler erbjudande om jobb, trots att utbildningen inte är klar än, skönt att välja och vraka lite ;) Men detta gör att han verkligen måste vara där och visa framfötterna och då blir mitt lite mer lidande, om bara mina barn kunde hålla sig friska så att jag fixade alla slut tentor och får ta sommarlov :/ Ja idag tycker jag lite synd om mig själv....

Imorgon har jag nationellt prov i engelska i writing men då ställer bästa Anett upp och tar Vilda så jag får det bortgjort iallafall. Imorgon fyller världens bästa man år också, hela 35 år blir F så det ska vi fira :) Hoppas bara hans present hinner komma, har skickat efter en speciell sak som hans små tjejer ska få ge men tror fasiken inte den hinner komma idag, förhoppningsvis tills imorgon...

Nä om jag skulle ta och peppa upp mig själv ganska mycket och bara acceptera att det är som det är nu, inte mycket jag kan göra åt det men kan ju ha en bättre inställning... Jag kommer att fixa det här, det kommer jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0