Förkylt

Somnade i söndags med öm hals och täppt näsa och på måndag morgon var det ett faktum, jag har gått och blivit tokförkyld. Helt tjock i skallen är jag, inte mycket som fastnar när jag pluggar, och därför har det inte blivit så mycket gjort... När jag mår så här blir ju allt lite extra jobbigt, att hämta och lämna på två dagis suger i vanliga fall men nu har det varit hemskt. Lite synd tycker jag om mig själv ;) men det får man göra..

Nåja, hoppas på en bättre morgondag och massa mer sol skulle inte vara helt fel heller. Kan inte bara sommaren komma nu så att vi slipper alla kläder, kyla och snö. Sommar och sommarlov, det vill vi ha :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Krya på dig!

2012-03-21 @ 20:41:31
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0