Tuff vecka

I veckan har det varit fullt upp!

Sjuka barn om vartannat har vi haft och fullt upp med skolan på vars ett håll. Fredrik kör på för fullt med sina certifieringar och jag har haft dom sista nationella proven + redovisningar. Det har varit svårt att få ihop med febriga småtjejer men världens bästa kompis Anett har ställt upp till tusen procent och haft barnen när jag har varit i skolan, tur vi har henne ♥ och tur att tjejerna fullkomligt älskar att vara där.

Bra har det gått iallafall, avsluta starkt med 4 st MVG och väntar fortfarande på svar på en skriftlig redovisning och på ett muntligt prov i engelska, hoppas på MVG där också :) I svenska fick jag slutbetyget MVG så jag är nöjd :) Dom andra har jag inte fått reda på än...

Barnens feber förbryllar mig. I över en vecka har dom haft feber nu med någon dag feberfri, fast då ligger den på 37,5 så det känns ändå inte bra. I torsdags åkte jag in till jouren med Saga då febern steg till 40, och jag vet att hon blivit friskförklarad med hjärtat men det kändes ändå bra att kolla. CRP visade ingenting så vi bestämde att vi ger det till över helgen och har det inte gått över blir det VC på måndag. Just nu lutar det åt det men idag är det Vilda som mår sämst..... Hmm konstigt det här!

Svårt att sysselsätta barnen när den ena alltid mår lite bättre än den andra från dag till dag. Men vi har tagit korta promenader i solen, bakat och kollat film så det har gått bra. Värst är det på natten då dom sover jäkligt dålig och vaknar och gråter, också det om vartannat så sömnbrist det har jag.

Nu håller jag fan tummarna stenhårt att vi till veckan som kommer får vara friska. Jag ska fixa det sista i datan sen blir det matte för hela slanten....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0