Back to school!

Nu var det bra länge sen jag var in och skrev här, kan säga att jag fastnat i Facebook träsket ;) 

Det nya året har börjat alldeles underbart då jag tog beslutet att sätta mig i skolbänken igen, wiiiiii. Känner mig så taggad och inspirerad att läsa upp diverse betyg för att sen söka in till Behandlingsassistent kursen som börjar hösten 2012 eller 2013, dom visste inte hur det blev i år men det passar mig alldeles utmärkt då jag får chansen att komma in i skolandan igen med allt vad det innebär. Dessutom får jag nosa på dom ämnena som har stor tyngd i det yrket jag vill jobba med sen och det känns jättekul :)  Det var också sista terminen det gick att läsa upp ämnen man redan har betyg i innan den nya lagen träder i kraft då man bara får läsa ämnen man har IG i.

Så nu blir det omställning delux här hemma när jag ska plugga heltid jag också men det fixar vi :D Planering är ju vårat andranamn så det är väl bara att sätta fart för den 16 janurai kör jag igång!
Självklart siktar jag högt som alltid så MVG är det som gäller ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt! Lycka till med studierna och självklart kommer du att få en massa mvg!:)

2012-01-08 @ 00:53:45
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0