Sköna söndag

Vilken underbar dag man får vakna upp till. Solen skiner in genom fönstrena och värmer väldigt skönt. 

Natten var inte lika underbar med en lillVilda som kräktes sent igår kväll och sen fortsatte i några timmar. Lite erfarenhet har jag fått med två små barn så satte henne framför en film istället för att lägga tillbaka henne i sängen, det kommer ju sällen en så att säga och det är ju lättare att torka spya från golvet än i sängen. Sen bädda jag sängen med ett påslakan över kudden och resten av sängen så jag lätt kan vika ihop om hon skulle kräkas igen, och sen tog jag bort täcket och la i en en filt i påslakanet. Jag har gjort det här till en hel vetenskap, hahhaha.

Idag är det bättre, vi är ute och skottar fram altanen, leker i snön och cyklar. En härlig dag med andra ord men vi håller oss borta från folk ut ifall att vi smittar ;)

Härligt vårväder för en cykeltur

Vildas första provtur på sin trehjuling :) Hon når inte riktigt ner än till pedalerna men hon är lika glad för det..


Saga har längtat att få ta ut och prova sin cykel ända sen hon fick den på sin 3 års dag i februari. Vi har också längtat eftersom hon fick lov att ha den inomhus och cykla tills vi tog ut den ;)

Ha en skön söndag i solen gott folk, våren är här :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0