Gomorgon långfredan

Idag gjorde vi morgon kl 5:15 här, inte mänskligt men har man pigga små busungar så har man. Har gett mig tusan på att denna dagen ska bli bättre än den igår, det kan ju inte vara så svårt då gårdagen var värre än värst men mitt och tjejernas humör är på topp så förutsättningarna är bra :)


Vi har redan hunnit med lite äggmålning här på morgonen :)

Ska steka påskköttbullar idag och grilljera skinkan och sen måste jag en snabb sväng förbi affären och handla det jag glömde igår, tänk om jag kunde få med mig allt någongång ;P Men dagen har ju bara börjat än så det hinns med, först ska jag tvätta och plocka undan lite, en dammsugning står högt upp på listan :)

Gomorgon underbara påsk!


Kommentarer
Postat av: Bella H

Det är ju du som är för söt, Milfie ;). Gud vad du är duktig. Jag tycker det är strongt också att våga stå för att allting inte alltid är en dans på rosor, vilket många försöker måla upp för andra (inte bara småbarnsföräldrar, tyvärr). Men idag är det som sagt nya tag, och jag är övertygad om att ni får en fantastisk långhelg. Glad påsk på er <3

2012-04-06 @ 11:42:04
URL: http://zebraunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0