Mamma 1 - Saga 0

Egentligen har nog Saga massa mer poäng än mig sen tidigare men räknar vi från ikväll, som jag då gör, så kammade jag hem 1-0 vid läggdags ikväll. Att jag sen mer eller mindre fick ligga och hålla i henne tills hon gav upp spelar mig ingen roll, hon kan tjura men jag kan bättre :)
Det som tidigare varit hur lätt som helst har nu blivit lite av en mardröm här hemma. Det ska tjorvas som satan vid läggdags eller ja hon tjorvar mest hela tiden nu när jag tänker efter. Trots trots trots!!! Tur att jag älskar henne mest i hela världen för ibland skulle jag kunna ge bort henne i just den lilla pyttepyttelilla mikrosekunden när allt tålamod är gone, då skulle jag det. Men sen räcker det med en enda tanke på Saga som nyfödd, som hon kämpade när läkarna inte trodde det skulle gå, hennes envishet och kämparglöd gjorde att hon överlevde mot alla odds. När jag tänker på det då kan jag inte bli arg på henne för bättre att hon är här, precis som hon är än inte alls. Min älskade lilla dotter. 


Det finaste jag har♥

Men som sagt 1-0 till mamma!

Fick reda på för en stund sen att Fredriks lillasyster och man har åkt in för att föda bebis så HEJA HEJA säger vi till dom, vi väntar med spänning :) Sen väntar vi på att Therese och Micke ska klämma ut sin nr 2, eller ja det blir ju T som får klämma och M assistera ;) men inte långt kvar nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0