Gomorgon :)

Sitter med en härlig kopp kaffe och tittar ut på mina fina häckplantor, som inte är så stora än men dom är där äntligen. Jag tror självklart att till nästa år har vi en stor häck som pryder tomtgränsen men det lär ju inte hända sa våran granne, jag hatar att vänta suck. Hade det funnits en färdig häck att köpa hade jag gjort det men det är tydligen så här det ska gå till så det är väl bara att vänta.

Fredrik åkte iväg tidigt imorse för nu har han äntligen kommit in på svetsutbildningen, så kul :) Det som är ännu roligare är att han faktiskt har ett jobb som väntar när han är färdig och det är ju helt underbart i dessa tider. Vet inte hur jag ska klara av förändringen till massa massa mer pengar i månaden, ha ha haaaaa. Jag har ju 10 månader på mig så tror jag fixar det ;)

Nu ska småttingarna kläs på, Saga lämnas på dagis och jag ska städa och fixa lite här hemma. Måste fundera på vad jag ska bjuda mammorna på för lunch i veckan och handla lite mat också men först dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0