Promenera mera

Om jag forsätter i den här takten som jag gör nu med mitt promenerande och tränande kommer det bli Hello Beach 2011 :) och det var några somrar sen jag kände så.
Igår gick vi in till stan för mamma/barn träning på Helex och fast det är fruktansvärt under passet börjar jag känna att det går åt rätt håll. Träningsvärken efter är inte lika hemsk längre och motivationen har kommit med råge. Kan ju vara för att sommaren är riktigt nära nu ;)

Idag var planen mammalunch hos Katinka men med en kräkandes Smilla ställdes den in. Så istället traskade jag, Annica och Ullis in med småttingarna och tog en lunch på Café Lina inne i stan och sen en lång skön promenad tillbaka hem förbi golfängen och Kronan. 

 
Linslusen Ella :) Syster Julia har precis börjat gå och jag försökte att få en bild på henne men gav upp. Hon är inte stilla en sekund och ser hon mobilen så är hon där på två röda och försöker ta den :)


Rut var inte så svår att få en bild på då hon satt hyffsat uttråkad i sin stolen :)

Imorgon ska jag, Fidde och lillVilda ha en hotellfrukost date inne i stan och efter det blir det ett träningspass på Inpuls. Eftersom abstinensen är ganska stor blir det nog en längre promenad imorgon också. Så j*vla skönt att jag äntligen har fått röven ur bilen på riktigt.
Nu ska jag bara finna inspirationen till somarens bikiniprovning/bikiniköp och den känns lite långt bort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0