Mammalunch v.21

Idag var det en lunch utöver det vanliga hemma hos Katinka för idag firade vi releasen av vår mammalunch kokbok :) En kul grej som självklart Katinka drog igång, som allt annat ;) och vips så har vi nu alla våra recept samlade i ett häfte.

Så här ser den ut!




Ska man fira så ska man göra det rejält :) Sparkling med jordgubbskiva skålade vi i innan lunchen.

Nu börjar vi äntligen leva ut våra couger town drömmar, ja förutom Ida som är en liten flicksnärta fortfarande, så till lunchen drack vi ett gott glas rödvin. Vi åt en underbart god fläskfilégryta med ris och sallad men efterrätten slog nog alla rekod, vitchokladcheesecake med färska jordgubbar. Den var gudomligt god!
Tur att vi promenerade både innan och efter maten, kunde knappt röra mig så mycket som jag åt.



Båda rätterna ska provas här hemma :)

Jag och Annica promenerade tillsammans mot dagis efter lunchen men jag vek av hem då Saga och Fredrik var i stugan med farmor. Shit vad det har varit tomt utan dom hemma. Börja till och med fundera på vad jag gjorde med all tid när jag bara hade ett barn. En sak är då säker att för lite mystid har jag och lillVilda defenitivt inte haft idag :)
Nu sover båda små tjejerna sött i sina sängar, skönt när familjen är samlad!






Kommentarer
Postat av: Annette Öberg

Lunch-häftet ser jättefint ut. Vilket bra minne från träffarna!

Fredrik, Saga och jag hade en fin dag i stugan i Marahamn. Vi åt fjärilsmakaroner och köttfärsbiffar till middag. Oxå gott:)

2011-05-25 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0