Helgen

Helgen har varit intensiv och helt underbar, mycket sol, grillning, lek, kalas och trevligt sällskap.
Här kommer den i bilder!


Saga och Vilda leker mer än gärna i sandlådan, sen att det blir mindre och mindre sand i den för varje gång är inte så noga tycker Saga ;)


Så mysigt nu när solen tittat fram och värmen börjat komma, då åker skalkläderna av och kepsen på fast åker oftast av ganska fort igen.


Grillat har vi gjort hela helgen och tur är att vi har snälla grannar som har en extra gasolpumla som vi fick låna när våran tog slut mitt i middagsgrillningen. Idag kom han över med våran helt nyfylld, sweet.


Vilda sitter och myser i kvällssolen med pappa.


Danne hade fullt upp med Noah och Saga som älskar att gunga. När Noah sen skulle åka hem för kvällen stod han i hallen och sa: Du är min kompis Saga och Saga svara: Obah min kompis så söta ihop ;)


Den här underbara skapelsen hade Annica och Magnus med sig igår, det är Magnus som har gjort den. En cheesecake som är to die for!


Kul nu när Saga har börjat förstå tjusningen med att fortsätta bygga istället för att efter 5 legobitar krascha sin skapelse :)


Pyjamasbruttorna Ella och Julia kollar dinosaurietåget med storebror Noah. Tänk vad en TV kan vara fascinerande :)

Tack alla ni som varit här i helgen och firat Fredrik, vi har haft en supertrevlig helg med er alla! 



Kommentarer
Postat av: Annica

"Snodde" bilden på mina barn till facebook :)

2011-05-10 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0