Det gör ont!

Idag promenerade jag med mammagänget in till Helex för ett crossfit pass tillsammans med våra barn. Efter 5 minuter höll jag på att dö, inget bra flås på mig inte och det känns som att jag har sträckt rumpan :/ Nu börjar träningsvärken komma och jag längtar inte tills jag vaknar imorgon då den kommer vara värre x1000......

Jag måste helt enkelt börja träna regelbundet!



Vilda ville också träna och försökte göra samma sak :)

Då det var en dag med långa promenader, träning och en hel del sol och utomhuslek, slutade dagen så här för Vilda....


.. sovandes i sin stol medans hon väntade på vällingen♥

Kommentarer
Postat av: Annette Öberg

Roligt att du kommit igång med gången och gympan. Verkar dock lite invecklat schema det veckoprogram du ska göra - gå, jogga, spring lite enklare - lyssna på kroppen och ha rörelseglädje med lite svett förstås.

2011-05-21 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0