Lördagmorgon

Jag älskar helgmornar...



Att ligga i soffan och mysa med mina tjejer är helt underbart:) Bra start på dagen!

Idag har vi stora planer jag och Fredrik. Köket ska genomgå ett ansiktslyft och några ändringar ska göras som inte riktigt fungerar som vi vill. Vi har ju varit inne på att köpa ett nytt bord eftersom vårat är för stort men nu ska vi ta bort ett skåp istället så att vi öppnar upp ytan igen. Fan vad vi velar fram och tillbaka men nu tror jag att vi har bestämt oss. Sen kommer en till del byggas men det är en senare fråga. Saga ska få vara hos farmor under dagen och ska sen sova över där.
Känner mig lite tung i huvudet efter igår men klart värt det:) Så nu dricker jag lite kaffe och hoppas på det bästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0