Power walking

Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra in a million year. Igår lämna jag min kära bil hemma, bytte om till träningskläder och promenera in till stan med mammorna och det slutar inte där :) Väl inne i stan körde vi ett mamma/barn crossfit och core pass på 45 min på Step in för att sen promenera hela vägen hem igen. För att vara mig är det ENORMT!
Idag va vi på det igen och gick fram och tillbaka till stan med en lunchmellanlandning på Wayne´s. Kan lova att jag knappt kan röra mig nu, jag har ont precis överallt och känner mig helt slutkörd...
Katinka, hurtbullen i gänget, fråga mig när vi skildes om jag ska med på babysången imorgon och då självklart promenera in, hahaha. Helt ärligt vet jag inte om jag pallar en tredje på raken och med syskonvagn dessutom men får känna efter imorgon. Om F friar till mig kanske jag blir lika motiverad till träning som K men det lär ju inte hända på ett tag ;)

Är iallafall väldigt glad över att dom andra inte gav upp hoppet om att jag en dag skulle ställa bilen, säga ja till deras craziness och börja power walka. Några steg närmare till beach 2011!


Tjejerna kollar in hur man ska träna :)


Alicia, Elwin, Smilla och Vilda väntar på mat.


Lillknubbas :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh...hurtigt värre. jag blev nästan trött bara av att läsa om allt det ;-)



En fråga..mamma-barn-gympan på step in. vet du om det är något man kan gå på utan att ha träningskort där. Kan man typ betala per gång eller måste man ha säsongskort för att kunna gå på det?

2011-03-31 @ 21:42:36
Postat av: Tana

Mamma/barn passen finns inte på Step ins schema utan är något vi(Katinka) dragit igång själva. Tanken är att det ska bli ett pass som finns där men att man inte behöver vara medlem på just Step in, själv är jag medlem på Inpuls.

Kostnaden beror på hur många vi blir, fler mammor mindre kostnad :)



Dom lägger upp en lista för anmälan på Facebook men vill du veta exakt när nästa träning blir så skicka din mail till mig så ser jag till att Katinka skickar info till dig :)

[email protected]

2011-04-01 @ 08:25:56
Postat av: Sofia

Det är ju helt sjukt mycket motion!



Åhh jag kommer ihåg en gång för länge länge sedan då jag faktiskt ides promenera längre än till 7eleven (på sin höjd), men som sagt det var inte igår och om jag mot förmodan fixar mig mitt körkort väldigt snabbt så lär det nog dröja många år igen!;)



Men bra jobbat!

2011-04-02 @ 15:07:16
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0