Babymassage

Jag och Vilda blev inbjudna på babymassage på Hermelinen VC för några veckor sedan. Tyvärr har vi missat 2 tillfällen pga sjukstuga men idag kom vi iväg. Fem jättetrevliga mammor och bebisar träffa vi där och Vilda, som mest ville snurra runt hela tiden, njöt stundtals av att jag masserade henne. Helt galet mobil har hon börjat bli lillVildan och ligger inte still en sekund. Efteråt blev vi inbjudna på lunch på Olivers men idag hade vi inte tid utan sprang några ärenden och sen hem.

Hemma hade Fredrik fixat lunch, surprise surprise och Saga vakna precis när jag kom in genom dörren. Dom hade skottat bort massa snö medans vi varit borta men det hade redan rasat ner ny, tacksamt jobb:) Tur att jag slipper skotta iallafall...

F ska ut ikväll och bowla med Fredrik och Danne så jag och Saga har haft tjejkväll med chipsmys...


Min lilla mystjej♥

Jag ville kolla Masterchef men blev nedröstad så det blev Händige Manny, finns det nått värre barnprogram???? Nu sover båda barnen och jag ska orka röja lite här hemma innan jag får besök. Jag hade inte tänkt att ha tråkigt ikväll alldeles själv utan ska ha en skön ompysslings kväll med vin, ansiktsmask och skvaller;)....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0