Spring i bena :)

Numera är det inte bara Saga som har myror i brallan och springer mest hela tiden utan nu har även jag kommit igång. I tisdags var jag , Annica och Ida ute i ösregnet på första rundan, på första veckan och det gick skitbra. Kan lova att Magnus, Danne och Fidde är sjukt imponerade av oss men va fan det är jag oxå ;)


Så här såg det ut i tisdags när jag åkte iväg för att plocka upp tjejerna... Inget toppenväder för en joggingtur men har man antagit en utmaning så har man :)


Idag var vädret på vår sida när vi sprang andra rundan, lite kallt men vi fick snabbt upp värmen i spåret. Nu kör vi sista rundan på lördag kl 9 på vecka 1 och då får vi sällskap av Veronica som vi glömde idag ;) inte snällt av oss :) Sen är det bara 8 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Det var inte "vi" som glömde, det var jag. Herregud vad senil jag är. Kommer inte upprepas.

2011-06-02 @ 18:44:20
Postat av: Katinka

Ni är såååå duktiga tjejer, jag är så stolt över er!!!

2011-06-04 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0