Jag lever:)

Efter många förfrågningar om hur jag mår, om det hänt något, om allt ok mm måste jag ju svara ;)

Jag lever och mår jättebra :) har bara en sisådär miljoner bollar i luften just nu så tiden räcker inte riktigt till. Jag är en working mom numera som tränar stenhårt och renoverar huset för fullt. Hela huset är fullt av min familj, helt underbart är det, vi tar igen mycket förlorad tid, umgås, äter gott och bara njuter av sommaren. några mammaluncher har jag oxå hunnit med och sen har vi haft en blöt möhippa för Katinka :)

Jobbar sommarschema på Statoil, tack vare goda vänner:), det går jättebra men mycket att lära in men med skitroliga kolleger ska jag inte klaga.
Renoveringen går fort framåt. Panelbytet är klart, målat och tilläggsisolerat så nu är det bara garaget kvar, suck tar aldrig slut. Vildas rum börjar ta form men eftersom hela min familj kommit bor vi trångt så det får vänta lite nu. Igår va jag och Fredrik på Ikea och handla all inredning till tvättstugan, utan barn och satt brevid varandra i bilen, det kallas föräldralyx ;) Nu håller jag på att tömma i rummet sen ska det spacklas, målas, läggas tak och golv innan vi kan göra det roliga och inreda den.
Träningen går bra, flera veckor har gått sen vi börja utmaningen och vi springer allt längre stunder nu 3 gånger i veckan + att jag och F åker till gymmet så ofta vi kan.

Har saknat bloggen och har på tok för många inlägg att läsa ikapp på bloggloving men ska sätta mig ner en kväll (läs gömma mig) och läsa allt så jag vet vad som händer i era liv. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0