Dating

En ny sak  för mig och F i år är att en gång i månaden ska vi gå ut på en date, utan barn! Fredriks mamma får själv välja ut en dag varje månad då hon kommer hit och sitter barnvakt till busunge 1 och 2 medans vi kommer iväg bara vi två<3
Ni som har småbarn vet att det är inte lätt att få tid över för varandra och även om tiden finns ibland lägger man den på annat. Istället för att mysa ner i soffan och kolla en film när småttingarna hoppat i säng blir det lätt att man hänger en tvätt, lastar en maskin disk, plockar undan leksaker och sen är man trött trött trött. F sa igår att han tror vi börjar bli gammla men jag tror att barn hände oss;)

Februaris date blir på lördag i sällskap med Annica och Magnus. En helkväll på Allstars står på menyn med trevligt sällskap, mat, dryck och självklart biljard. Vi håller tummarna för mildare väder och klar himmel!

Tack till min underbara svärmor som gör detta möjligt och som alltid ställer upp!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh så härligt det låter! :)

Det måste jag och Fredrik göra när jag slutat amma. :)

2011-02-15 @ 15:13:12
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Therese

Verkligen bra intiativ och vad underbart att ha en sån svärmor som ställer upp!

2011-02-16 @ 10:34:57
Postat av: Sofia

Hahaha, barn hände oss också... möjligtvis blev vi lite gamla med men främst var det nog barn som hände;)



Jo, vi ska ha syrum i nuvarande klädkammaren, rättare sagt halva nuvarande klädkammaren och andra halvan får O´zzy och Frida till sina kläder så ja betydligt fler rum vore absolut att önska.



Hoppas ni haft/har trevligt på date:en:)

2011-02-19 @ 23:51:44
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0