Miss perfect..

Jag och Therese var in en sväng på stan idag med våra kids. Vi avslutade en trevlig förmiddag på Polarn och Pyret där vi kollade runt lite när en helt främmande kvinna flikar sig in i vårat samtal om strykning:)
Vi kan kalla henne för MP, sammanbiten utan minsta leende.

T   Om jag köper den här så måste jag väl stryka den varje gång??
J   Jo det lär du få göra. Fy fan jag hatar att stryka så jag köper aldrig kläder som behöver det.
MP Jag stryker och manglar alla våra kläder.
T   Men shit vad duktigt!
J   Oj, det var inte dåligt!  Jag fick ju stryka Fiddes skjorta till dopet Therese, så sällan räcker:)
MP Jag lagar all min mat från grunden oxå.

Intresseklubben antecknar!! Scary!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tanas slutsats var att MP inte kan fått sex..på väldigt väldigt länge...

2011-02-02 @ 17:23:26
Postat av: Therese

För övrigt kan jag lova att hon inte var en "Miss perfect utan en MRS Perfect"..

2011-02-02 @ 17:24:25
Postat av: Annica

ha ha, ja det finns många präktiga bullmammor. Tur att vi andra kan ha lite roligt istället för att stryka hela dagarna...

2011-02-02 @ 17:46:53
Postat av: Ida

Jag undrar varför hon kände att hon behövdeberätta för er att hon lagar all mat från grunden, kanske får hon ingen som helst bekräftelse för sin otroliga duktighet i sin vänkrets eller familj, sex har hon förmodligen varken tid eller ork att ha om hon hela tiden står vid spisen eller mellan strykjärnet och mangeln :)

2011-02-02 @ 19:20:21
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha! Ja vad svarar man på sånt?!? Hot hot hot... Or NOT! Jag gissar vidare på att mr perfect antagligen är långt ifrån perfekt och sexar runt på bortaplan...

2011-02-02 @ 22:02:10
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0