Köttbullar och baksmälla!

Igår var det då äntligen dagen D!

Vi hade bokat bord till kl 19, vi trodde vi hade gott om tid tills det blev lite stressigt att hinna med oss själva. Vanligtvis brukar jag gå runt i myskläder runt 6 och ligga halvdäckad i soffan vid halv 7, men iväg kom vi iallafall ready as ever!
Kvällen börja bra med en flaska vin och öl och massa förätter. Så skönt att sitta i lugn och ro, prata och umgås med goda vänner utan en tanke på barn och disk. Hela kvällen var jättetrevlig och avslutades med god dessert, vitchokladpannacotta med marinerade bär och vispgrädde. MUMS!

När Saga vakna imorse va jag inte jättesugen på att gå upp utan hade velat ha en dag under täcket. Vet inte riktigt hur jag tänkte igår men hade tagit fram 2 kg köttfärs för att göra köttbullar idag. Kan lova att med en lätt hangover va det inte speciellt kul att steka massa köttbullar och blev inte så sugen att äta dom sen heller:/
Efter lunch packade vi alla in oss i bilen och åkte till Nina och Myran för att spana in deras nya lägenhet. Dom bjöd på hemmabakade kanelbullar och kaffe och en rundtur i sitt fina hem. Nu väntar vi bara på att lilla bebisen ska titta ut.

Nu sover barnen sött efter en fullspäckad helg. Jag är lycklig över att få börja dejta min älskling på nytt igen och lite lycklig över att det bara är en gång i månaden. Cause im tired!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0