Body pump vs bebisar

Väldigt annorlunda men väldigt roligt och absolut inte sista gången, så känner jag efter första träningspasset med barn. Vi blev runt 15 mammor som rulla in på Helex vid 10 tiden idag och lika många bebisar:) Första passet blev som en provomgång så att vi fick känna av vad som funka och inte funka, alternativa lösningar om inte ens baby va nöjd eller hur man använder sin baby som redskap, hur kul som helst. Vilda sten somna efter passet fast det var matdags så kul verkar hon ha haft:)


Vilda hittade William som hon snicksnackade med i början...


Han var väldigt intressant:)

Kommer inte ihåg instruktörens namn men hon va himla duktig, lugn och väldigt snäll då hon plocka undan alla vikter och redskap åt oss alla efteråt. Det kallar jag service! Vi samlades i fikarummet och alla hjälptes åt att bära ner vagnarna för inte är det helt enkelt att komma fram inne i ett gym, dom har inte hunnit bli så barnvagnsvänliga än:)
Trevligt va det i allafall och jag hoppas dom andra tyckte detsamma så att det blir fler gånger!


Priset för mest sprallig går helt klart till Wilmer som by the way är nära att börja knata:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste lära min son att vara lite mer uppmärksam när han får såna blickarav söta tjejer! :-)

2011-02-24 @ 08:06:41
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0