Mammalunch v.32

Många luncher har vi haft under semestern men jag har varken orkat ta några kort eller blogga om dom, skönt lat har jag varit ;) Idag samlades vi alla hemma hos Ullis och lilla rutan och gissa om det var go mat. Nudlar med spännande sås och kycklingspett!
Till efterrätt bjöds det på chocolate chip cookies med glass och dom var helt perfekta, smälte i munnen :)
Det här gjorde Ullis superbra som vanligt och det var kul att se alla :)
Extra bra var jag, Annica och Veronica som tog en joggingrunda på 30 min nu på kvällen, det går framåt med kondisen och snart kommer provet. Klarar vi springa 5 km?? Men ja det kommer vi :) Nu ska jag bara få upp farten på mammorna så att tiden blir bra oxå! Dom är inte så lätta att behaga, antingen springer jag för fort och när jag håller deras takt ja då pratar jag för mycket så vete fan hur jag ska göra, haha.
Nu ska jag och min älskling äta falafel i pitabröd och lägga upp vårat träningsschema för hösten, sen blir det sängen så att jag är redo för underbara morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0