Vovven

När Saga va runt 6 månader fick hon en mjukishund av sin gammelmormor. Sen den dagen har "vovven" som den kallas inte lämnat hennes sida och dom gör precis allt ihop♥


Självklart följer vovven med ut på promenader och då har den en rosa jacka på sig så att han inte fryser :)

Igår när jag va in till stan och shoppa med Annica stod ett nattlinne till Saga högt upp på listan och jag hittade det sötaste jag sett på  länge på Kappahl. Det följde med ett mini nattlinne till dockan, i det här fallet till vovven, så jag var bara tvungen att köpa det.
På kvällen efter badet  tog vi fram dom nya nattlinnena och så här fina blev dom...


Rosa fjärilsnattlinne x 2 :)


Här kollar dom på lilla sjöjungfrun tillsammans i soffan.

Våran kamera gick sönder tidigare i veckan så numera tar jag alla bilder med mobilen och bilden igår blev så mörk så jag tog en till i morse. Saga vägrar ta av sig nattlinnet så dom går fortfarande runt här hemma och ser väldigt söta ut ihop...


Kommentarer
Postat av: Annica

Härlig pose hon fått in där på soffan, ha ha. Söta lilla Saga.

2011-04-04 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0