Mammalunch v.14

Idag var vi alla hemma hos Ida som hade lagat en JÄTTEGOD biffstroganoff m. ris. Jag tror alla tog om två gånger ;)

Vet inte riktigt hur eller vad det var med våra barn idag?? Som på beställning började alla skrika och gråta samtidigt. Nån slog sig, nån blev hungrig, en annan blev trött osv, ljudnivån blev väldigt hög där ett tag.....
När allt lugnat ner sig lite flytta vi in oss i vardagsrummet där vi smaskade dajmkladdkaka m. grädde :)


Smakade som att det var pepparrot i stroganoffen men det var dijonsenap, annorlunda men väldigt gott.


Den här kladdkakan var sjukt god. Marabou dajm blandat med kladdig chokladkaka kan inte bli så fel ;)


LillVilda somna sittandes i mitt knä♥

Nästa vecka är det min tur att fixa lunch så nu måste jag fundera ut något bra ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med om att vi måste träffas snart! Vi har ju en hel del veckor på oss innan bäbisen i min mage ska komma ut, men det börjar vara riktigt länge sedan jag såg dej och dina söta flickor!

2011-04-07 @ 06:55:49
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0