Äntligen hemma!

Dom här senaste veckorna har varit helt crazy med en massa sjukdomar som avlöst den ena från den andra i familjen. För att avsluta med en smäll drog lillVilda till med en lunginflammation, inte helt lyckad tajming så här till påsk och allt men huvudsaken är att vi blir friska. 

Vi blev inlagda på barn sent igår kväll efter en heldag på akuten med prover och röntgen. Både jag och Vilda var helt slut efter allt detta men var först tvugna att åka hem en sväng för att fixa med mat och kläder innan vi åkte tillbaka och sov.
Efter ronden idag kunde dom inte förstå hur min supertappra lilla gladskit orkar vara så där oförskämt glad, busig och med över huvudtaget. Hon har nog ärvt sin systers envishet och då är hon en liten survivor hon med. Med det sagt fick vi lov att åka hem om vi ville och fortsätta medicineringen hemma och inte fan tacka vi nej till det :)

Hemma väntade världens bästa Saga och världens underbaraste man på oss, gud vad jag älskar er♥ och vad jag har saknat er. Påskafton blev inte riktigt som vi planerat men vad gör väl det.....
Nu ska jag krypa ner i sängen till min Fredrik och bara njuta av att vi är hemma tillsammans igen!




Kommentarer
Postat av: Ingela

Nä men usch då, vad tråkigt! Och vilka små kämpar du har. Hoppas ni får njuta så mycket det nu går resten av påsken. Kram

2011-04-24 @ 09:48:09
URL: http://ingelabarsk.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men hujja! Hoppas ni blir friska snabbt och får vara det länge sen!:)

2011-04-24 @ 18:59:21
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0