Varför ringer jag??

Ringde BVC igår för att vi var lite oroliga för Vilda som har haft feber sen i fredags, runt 40. Fick till svar att vi kunde vänta med att komma in på onsdag, men inte är jag tillfreds med det svaret. Vet egentligen inte varför jag ringer och frågar då jag aldrig är nöjd med svaret jag får och alltid gör som jag vill ändå, vilket är tvärtom vad dom säger ;)

Jaja, är det något som jag lärt mig sen Sagas sjukdomstid är det att alltid gå på min magkänsla och jag skiter faktiskt i att jag kan bli en pain in the ass för att få som jag vill, fast jag tycker bara att jag kräver det jag har rätt till. Jag är orolig, kolla mitt barn nu, jag vill inte vänta i några dagar jag vill nuuuuuu!

Så nu håller jag på att packa in mig och lillVildan i bilen för vi ska till VC och kolla varför inte febern vill ge sig. Hon har varit vaken med 40 grader i natt, trots supp. Vänta till onsdag my ass, vi åker in nu :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja är det något jag också börjar lära mig så är det att stå på sig och göra sig delaktig, för det blir man inte automatiskt. Oj vilken bra sköterska jag kommer bli nu när jag varit en del på "andra sidan" och vet vad jag som patient behöver. ;) Hoppas det går bra på VC och att Vilja blir frisk snarast. :)

2012-03-06 @ 11:02:13
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Helt rätt! Hoppas ni får en rejäl check up

2012-03-06 @ 11:03:38
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0