Knäcktmamma.nu

Nu har vi haft några sömnlösa nätter och inatt blev det ännu en. Det komiska är att när jag väl får Vilda att somna så vaknar Saga, som nästan aldrig vaknar på natten förutom när hon ska kissa, och har mardrömmar, sen när hon väl har lugnat ner sig vaknar Vilda igen. Snacka om evighetsgöra, mama needs to sleep.....

Nä om jag ska ta och försöka vända dagen till en lite mer positivare syn, nu har jag ju fått gnälla av mig lite ;) Kaffet är påslaget och lillVildan har slocknat i soffan, tar mig lite egentid tror jag :)

Gomorgon onsdag!





Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Hoppas du kan sova bättre inatt!

2012-03-07 @ 18:59:31
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Yep, nystartad blogg. För 7511:e gången hehe. Hoppas du får sova snart, vi behöver det - som sagt. Har med mig 100 läxor till Härnösand, vettetusan hur det ska gå.

2012-03-09 @ 10:06:04
URL: http://zebraunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0