Tummen upp för småbarnsmamman!

Istället för kollegieblock och blyertspenna blev det ritpapper och färgpennor till skolan men visst ska man sticka ut första dagen ;) 

Annars gick det jättebra och nu ser det faktiskt ut som att jag får ihop mitt schema bättre och får in både religionen och psykologin och behöver då bara läsa samhälls på distans. När jag satt där och lyssnade på läraren var det som en 10 års pausknapp satte igång igen, I still remember..... Även om jag klarade dagen med glans och jobbade ikapp det jag missat hade jag huvudvärk x en miljon när jag kom hem....
Sen fick jag även hem en sjuk liten Saga som har blivit jätteförkyld och hostig. Det känns inte ok att vara hemma redan andra dagen så världens bästa Anett Rennelund hoppar in som extramamma idag OCH imorgon då alla dagis har stängt på Hertsön för planering, vad skulle jag ha gjort utan en sån vän ♥ Lyckligt lottad är jag :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hade en period då jag uteslutande hade med mig IKEAs barnplastbestick (du vet de här klumpiga i allsköns färger) till lunchen i skolan för att de rymdes så bra att förvara i matlådan efter lunchen. Observera att jag just vid detta tillfälle hade börjat i en ny klass och inte kände någon. ;)

2012-01-19 @ 06:50:30
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, jag älskade att läsa på komvux. Det var som en revanch på något sätt när jag insåg att jag faktiskt, trotts att jag verkligen inte försökte, måste ha lärt mej lite under gymnasiet. Dessutom upptäckte jag att jag kunde lära mej mer och tyckte dessutom att det var intressant.



Så roligt att du ska gå den utbildning du funderat på så länge! Kram!

2012-01-19 @ 06:54:57
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jamen åhh, det är så coolt att läsa när man är lite mer peppad att faktiskt lära sig någonting... Och häftigt när man sedan också inser att det plötsligt är möjligt att få riktigt bra betyg dessutom!;-)

Tummen upp för småbarnsmamman! Helt klart! Du kommer klara det superbra!:)

2012-01-19 @ 07:18:13
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0