Helgen

I helgen har vi haft ett fullspäckat schema med middag, dop och kalas, men oj så kul vi har haft :) Förutom allt detta så har vi myst, storstädat, och äntligen burit ut granen! (pga all snö ut till bodan, typ midjehöjd, fick granfan stå kvar inne tills vi orka skotta oss fram).

I fredags efter skolor och dagis åkte småttingarna till sin farmor där dom skulle sova över natten. Jag och Fredrik svidade om och åkte till Allstar för att äta middag med en massa goa vänner. Lite hemskt men sist jag och Fredrik sågs och faktiskt var ute tillsammans var i augusti 2010, liite för långt mellan svängarna kan man säga ;) God mat åt vi med väldigt trevligt sällskap som sen fortsatte hemma hos Danne med lite afterparty. Jag har inte varit så där glad och härlig i huvudet på länge men ibland väldigt sällan räcker ;)

Jag och världens bästa Li på Allstar ♥

Igår döptes söta lilla Albin :) Jättefint dop och helt galet mycket fika efteråt. Saga är riktigt väluppfostrad vid såna tillfällen, Vilda not so much men det är ju ett friskhetstecken när barn springer omkring... visst? Finns inte en chans att jag går upp i vikt så länge lillvildis får bestämma takten och den är alltid på full fart ;) 
Kan säga att kvällen innan + dop tog ut sin rätt och jag stupade i säng kl 21!

Sötaste lilla Albin ♥


Äntligen fick vi fira våran storkille Noah som fyllde 4 år i torsdags. Så idag har vi varit på Leos lekland där vi har ätit glass och busat tills båda barnen stupade och blev hungriga.

I piratrummet på Leos :)

LillVilda tyckte det var mycket folk och ville mest mysa på hos pappa ♥

Helgen avslutade jag och Fredrik med att laga fajitas tillsammans och dricka en whiskey. Som sagt, en hektisk men rolig helg som jag fått spendera med fina vänner och min underbara lilla familj :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0