Back to life

Ja då var man tillbaka i verkligheten igen efter en underbar helg. Överraskningskvällen blev väldigt lyckad fast gick inte alls enligt planerna, haha som att det brukar hända :P Hotellnatt, middag och lite annat smått och gott blev det tack vare alla våra fina vänner som ställde upp utan att blinka..

Anett R som tog hand om våra små prinsessor
Anette H som fixade med hotellrummet
Per som såg till att vi fick bord och lagade go mat på Bistro
Ida som sminkade mig kvällen till ära
Danne och Simon som barnvaktade Fredrik en stund
och ett tack till min mamma och pappa som överraskade oss med att betala notan

Det blir en kväll att minnas iallafall då hotellsängen braka ihop kort efter att vi lagt oss i den.... ;)

Nu har jag "sportlov" denna veckan, och det betyder inga lektioner men desto mer att plugga hemma. Har en del uppgifter som ska in i veckan och sen har jag ett psykologiprov som ska läsas på till nästa vecka. Tror bestämt att jag måste ha lite kaffe nu och sen låta dagen starta på riktigt. Gomorgon måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0