Vilda Vildan

Ja att lillVildan lever upp till sitt namn är ingen nyhet men nu kan hon ännu mer ;) Hon har nämligen lärt sig öppna dörren ut och eftersom hon är en liten rymmare i själen gäller det att vara med, men för säkerhets skull har vi låst den så att vi slipper oroa oss...


Och det är ju en himla tur att vi har så underbara grannar som vi har, våra barn känner dom och dom känner våra barn så dom blir inte förvånade av dagens alla spontan besök som blir av. Saga har iallafall vett att säga till om hon går någonstans och svarar om jag ropar, men Vilda är snabb som en vessla, försvinner på 2 röda jamen du hinner inte ens blinka och hon SVARAR INTE.... Hjärtklappning och panik men oftatst sitter hon bara runt hörnet och fnittrar, skitungen ;) 

Gick för att hämta saft och kom tillbaka till det här.. Solsparyduschad Vilda haha... Min lilla goa tokiga Vilda ♥

Börjar förstå vad min mamma måste ha gått igenom då jag och min ena bror var exakt likadana, jag är glad att jag bara har en vild unge iallafall och en väldigt lugn ;) Tänk vad lustigt att man får en utav varje, Saga har mest utav pappa och Vilda allt utav mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0