Where did you go?

Senaste veckan har jag verkligen inte känt någon som helst inspiration eller lust till skolan, aahhhh så frustrerande har som tappat den nånstans. Arbeterna och uppsatserna tar mycket längre tid att få gjorda och jag får kämpa för sådant som annars kommer väldigt lätt för mig, så bara där tappar jag lite lusten och känner ännu mer frustration.. Det gör ju inte saken bättre heller att jag läser världens långtråkigaste bok i svenskan, den gör mig lite deprimerad helt ärlig men snart är den utläst.

Men jag hoppas att det vänder snart, kändes i alla fall mycket bättre idag med allting och nu har jag fått en intressant uppgift i svenskan, ska skriva en debattartikel och jag älskar att argumentera för saker jag tror på. Så ny energi och massa kaffe så ska jag nog fixa de tråkiga skolmåstena också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0