Sista rycket innan helgen!

Ja då var det äntligen fredag. Har inte fått gjort så mycket i skolan som jag hade velat men har kommit igång rejält med träningen så jag har varit väldigt trött. Idag strular det till sig med tandläkartid och glasögon hämtning, plus att jag nåste närvara på svenska lektionen så Saga får följa med till skolan. Tror vi ska få ihop det här ;)

I helgen ska vi då storstäda här hemma iallafall, ser ut som en bomb igen men det har en tendens att bli så. Finns inte så mycket tid över och vi prioriterar inte städningen utan den lilla tid vi får över myser vi på istället ;)

Nu ska vi strax packa in oss i bilen, har försökt att skriva lite på mitt svenska arbete men Saga tycker inte det var så kul, mina barn går verkligen inte att plugga med.... Men bara några timmar kvar nu sen kan fredagsmyset börja :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Förutom Shrek ;) använder jag tigi just nu. Jag brukar variera mig lite. Men ja, små reseflaskor borde jag ordna, haha. :)

2012-04-20 @ 20:54:58
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, att sänka städkraven är det bästa jag gjort för familjelivet!

Godiset finns på Coop forum, ev på kvantum oxå!

Trevlig helg!

Kram

2012-04-21 @ 09:06:53
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Jossan

jorå självklart jag gör på andra.. =) dock dåligt med tid nu innan flytten. men efter så

2012-04-22 @ 14:43:45
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0