Blame it on the dog

Imorse var jag lite lätt irriterad på att Sagas ena vante var spårlöst försvunnen och lite less på barnen då dom springer runt inomhus och leker med ytterkläderna så att dom försvinner. Känns som att det är samma visa varje gång vi ska iväg, att det är något som saknas för att sedan hittas på dom mest konstiga ställena i huset.

Och när jag gick runt och letade och muttrade på Saga, att vanten skulle minsann inte försvinna om hon  lät dom ligga i sin låda, får jag minst sagt ett oväntat svar....- Hunden har ätit min vante! Jaha säger jag men vi har ju ingen hund. - Då måste vi köpa en! Haha what??

3 år och skyller en borttappad vante på en hund som vi inte har, kan inte låta bli att le. Min underbara lilla knasiga tjej ♥



Kommentarer
Postat av: jossan

Haha men gud så sött

2012-04-10 @ 09:34:00
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0