Molo och Didriksons

Igår fyndade jag och Fredrik satan :)

Först budade F hem den här skönheten till Vilda, från tradera för 460 pix medans jag jobbade.

När jag kom hem på kvällen bestämde jag mig för att ta tag i att fixa ett nytt regnställ till Saga då hennes är på tok för litet och gissa om jag blev glad när jag hitta det här på nätet på super rea. Ja det blev ett likadant som hon hade innan men det är ju sååå fint ;).....

299 istället för 499 och tillhörande fodrade galonvantar till.

Nu kan jag checka av några måste ha saker till barnen till höst och vintermånaderna!









Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir alltid så berörd när jag tänker på Sagas första tid, det blir vi nog alla som följt er genom det =)

Jag förstår att han måste kännas speciell för er på många sätt när han var en stor del av den tiden! Han kändes helt klart som en toppen-barnläkare även för oss som bara träffade honom en liten stund!

2011-09-06 @ 15:02:16
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0