Kronan fynd

I väntan på svetsutbildningens start är F på Kronan och svetsar och jag kan bara säga att jag är hur nöjd som helst med det. Inte bara har jag en glad man som sprudlar av idéer och bygger saker på jobbet till hemmet utan han kommer hem med massa roliga fynd titt som tätt också. 
Om man ska komma åt pärlorna som kommer in så skulle man behöva hänga där varje dag och kolla runt men nu har jag ju som sagt det covered så jag är NÖJD :)


Det senaste fyndet är tre st såna här vägglampor som kommer från Ikea och kostar 299 kr styck men för en ynka 50 lapp fick vi alla tre :)

Roligaste var det nog för nån vecka sen då jag hämtade upp Fredrik efter jobbet för att regnet öste ner så att han skulle slippa cykla hem. Han hade lånat min Sjösala då hans cykel hade punka och medans vi stod och surra fast cykeln kom en tant fram med förvånad/bitter blick - Har ni köpt den här? Ha ha haaaaa, vad hände med att känna glädje och lycka för andra??? Kul var det iallafall men vi lugnade tanten med att den inte var köpt där och konstigt nog såg hon lättad ut ;) Tantskrälle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0