I´m in love!

Igår var jag och Vilda in till stan och mötte upp Anett för att inhandla ett par joggingskor till mig. När jag fyllde år i juli fick jag detta i present från min underbara mormor men har inte kommit mig för att köpa dom förrens igår och nu undrar jag varför jag väntat.
Jag ÄLSKAR mina nya skor :) Dom är så sköna på foten så nu kommer springandet gå som en dans framöver och mammorna kan vänja sig vid att se min baksida ;)


Här är min nya kärlek♥
Tack snälla mormor, du är för söt :)

Jag fick även presentkort på Kicks och HM när jag fyllde år och när jag väl hade fått blodad tand så var det bara att fortsätta. Det blev en klänning och byxor på HM (har kvittot som bevis Therese, finns inget till barnen där ;) och lite smink på Kicks. Tänk jag köpte bara saker till MIG, inte en enda grej till barnen och F. Ja, ibland måste man få lyxa till det i mammalivet och jag hade lätt kunnat vänja mig vid det lite oftare ;)



Kommentarer
Postat av: Annica

Vi är ju redan van att se din baksida i spåret... tur att den är så fin ;-)

2011-09-04 @ 08:10:59
Postat av: Therese

Ha Ha du är ju för söt! Gott att du unna dig lite lyx till dig själv, stor kram!!!

2011-09-08 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0