Sensation :)

Nu har både jag och Fredrik FACEBOOK!

Vet inte hur länge folk har frågat om vi har facebook? Sen har det har tjatats och pikats i all oändlighet om när vi ska skaffa en, varför vi inte skaffar en osv. Ju mer alla har tjatat desto mer anti har vi blivit, se tjat funkar tydligen lika dåligt på vuxna som på barn, hahaha.
Så kom det vin och mammor in i bilden i fredags och vid ett svagt ögonblick, läs salongsberusat, gav jag mitt tillstånd till Ida som glatt styrde upp allt. Shit, hon babbla på där om hur man gör, allt man kan göra, vilka jag var vänner med, hur jag blir vän blablabla, vet inte om det var vinet men jag fatta ingenting ;)

Så nu har jag mellan jobbet i helgen försökt sätta mig in i det hela och om jag får säga det själv med lite framgång ;) och med lite hjälp från F som minsann också skulle ha facebook om jag hade.
Haha, vem sa att man inte kan lära en gammal hund att sitta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Adda mig :)!

2011-11-06 @ 20:18:18
Postat av: Therese Weiler

Var jag som ville bli addad ...

2011-11-06 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0