Myshelg!

För ett tag sen fick vi i mammagänget veta att Ullis planerade en överraskninghelg åt oss alla, hur kul är inte det på en skala?? Jag fullkomligt älskar överraskningar men lika mycket som jag älskar dom hatar jag att vänta och kan dö av nyfikenhet och Ullis var stenhård, hon avslöja ingenting.
Vi kollade upp en helg som alla kunde vara med på och det blev helgen som kommer nu och strax efter att vi spikat den fick vi ett sms med en flygbiljett tur o retur till Stockholm. Hur galet är inte det??

Sen fick vi det här: http://www.efus.se/sverigescoolastemammagrupp.html

Tack snälla Ullis ♥

Kommentarer
Postat av: Annica

<3 <3 Ullis <3 <3

Vi har världens bästa mammagäng!!!! Längtar så till lördag.

2011-11-28 @ 20:54:31
Postat av: Veronica

Ja visst är det jobbigt att vänta. Denna resa är det enda som kretsar i min skalle just nu. Ska bli så grymt kul. Vilken lyx!!! <3 underbara Ullis

2011-11-28 @ 22:51:27
Postat av: Katinka

Känns som julafton är på lördag, herre gud vad vi väntat på detta o det är ju så sjukt bra gjort av dig Ullis och det bästa av allt är att vi alla är så i behov av detta.



Håller med, vi har väldens bästa mammagäng, jag som trodde jag skulle få vara ensam denna mammaledighet men så fick jag vara med i detta härliga gäng :D



Kramiz till Ullis som fixar denna överraskningsresa till oss o kramiz till alla er andra i mammagänget, I love you all!!!

2011-11-29 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0