Gomorgon!

Oj vad jag fick gjort en massa igår, ja en massa hela veckan faktiskt. Storstädning stod på schemat men det var ganska tråkigt så jag hamnade lite på sidospår med ett projekt som jag velat ta tag i länge, Vildas rum! Blev jättefint men hann å bli lite less på hemmet frampå dagen så en promenad i kylan bort till Annica och kidsen blev det innan middagen så att dom små fick leka av sig och vi mammor dricka lite te.
När barnen hoppat i säng var ju då stora delar av städningen kvar så efter en sista kraftansträgning med dammsugarn och lite plock avsluta jag dagen med ett glas rött i soffan till EAT PRAY LOVE :)
En härlig dag med andra ord! 

Nu ska vi iväg på mammalunch till Veronica, alla mammor och goungar kommer dit så vi lär ju inte få tråkigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0