Morgonpigg?!

Om det är ok att få stiga upp kl 5 på morgonen med en sjungandes bebis? Just då tyckte jag inte det men sen när jag kom upp och såg att det redan var 21 grader ute, solen sken och fåglarna kvittra kändes det inte så himla jobbigt längre. Sen att Vilda är väldigt mysigt charmig på morgonen gör det hela lite lättare.
Vi förflytta oss till altanen efter vällingen så nu är planen att ta tag i planteringen och kanske till och med spraya en utav krukorna vita. Tydligen så sprudlar idéerna vid ottan ;)


Min lilla morgonpigga bustjej :)


Massa blommor som bara står och väntar och förmodlingen längtar efter att få komma i större kruka med lite mer jord.


Saga vaknade av lillasysters skönsång och började själv sjunga lilla snigel eller bitar ur den. Dom har definitivt ärvt sina sångröster från mig och Fredrik (stackars barn) som sjunger sämre och sämst, dom låter som en skadesköten fågel så tur att dom är söta ;)

Lillstumpan stupade efter gröten så nu ska jag och Saga ut och gräva lite i jorden och få fason på blommorna :) Det blir nog en härlig dag det här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0