Första febern

Jag har varit helt galet sur inatt! I 3 dagar har barnen sovit utan en enda tappa tutten incident så inatt när Vilda vakna typ en gång i halvtimman höll jag på att dö. Muttrade på F men om jag har gått för långt i mitt muttrande spelar det ingen roll vad F gör eller säger, då är det ändå redan kört. Jag kanske är en hemsk flickvän ibland men på natten tycker jag då inte att det räknas;)

Helt galet trött var jag imorse så F gick upp med Saga så att jag och Vilda fick sova lite. Vi tog en ledig dag från dagis och stannade inne från kylan, kl 16 skulle vi till farmor och äta kycklingpaj men nån timma innan när Vilda tog sin 3:e lur börja jag ana oråd. Stackarn hade 39,3 i feber och höll på att brinna upp så jag gav henne en supp och sen somna hon om.


Febersötnosen ligger i mammas och pappas säng och myser:)

Nu sover båda barnen och vi hoppas att det blir lite mer sömn inatt, för allas skull!


"Som mamma får man ofta ångra sina arga stunder, det är nästan som att barnen vet om det innan;)"




Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken sötnos!!



Svar: tack så mycket:-)

2011-02-17 @ 20:57:19
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0