Mammalunch v.35

Idag hade Ida premiärlunch i nya huset och när vi kom från våran lilla promenad stod husfrun och grilla utanför, inte illa :). Supergott var det med grillad fläskfilé, ugnsbakade klyftpotatisar och morotstavar, sallad och jättegod sås. Till efterrätt blev det dumlekladdkaka med grädde, mums!

Hade lite svårt att låta bli att smaka så fick fota Idas tallrik istället då jag glufsat i mig halva kakan redan ;)

Lite grann trodde jag väl att när Katinka nu väl hade gift sig att hennes träningsgalenskaper var över, men nej så fel jag hade. Tydligen räcker det inte med att vi numer går överallt, tränar på gymet, springer på kvällarna utan nu ska vi även ut i skidspåret till vintern. Ha ha haaaaaa :D O my, får se hur det här slutar.

Annars rullar det på i en väldans fart nu med många 1-års kalas och dagis för våra små som då inte är så små längre. Men jag ska njuta av min bebis till januari hoppas jag om inte jag får en tjänst då vill säga. Den dagen den sorgen ;)


Elwin och Vilda leker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0