Gomorgon måndag

Ny vecka och nya tag :)
Jag har ju haft min ventileringsdag för ett tag fram över nu, det är så skönt att få ur sig allt som behöver komma ut, mindre kul för dom som råkar vara i närheten, hahaha.

Idag ska jag ta mig an arbetet i utvecklingspsykologin om unga kriminella och ta ta taa, besöka stora biblioteket för första gången någonsin. Till veckan ska jag även referera, avsluta lite arbeten och sen avslutas veckan med grammatikprov i engelska och skrivarprov i svenskan. Ingen rast ingen ro. Hade tänkt att sparka igång träningen idag också men min onda hals sätter stopp för det, jäkla förkylningar.

Jag har ett viktigt to do i veckan också! Jag ska boka tid för en klippning och färgning, har skjutit upp det allt för länge nu men nu ska det bli av :)

Ha en bra måndag alla och hoppas eran vecka blir härlig ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Halloj! det är absolut inget att skämmas för att lägga sig så tidigt, visst e det skönt!!

jo försöker ta mig ut o promma en gång om dagen iaf... vi får ta en tillsammans nångång kanske, vi bo´r ju ändå inte såå långt ifrån varann =)

2012-03-20 @ 08:18:59
URL: http://jossaojim.blogg.se/
Postat av: Jossan

Näe har nog inte sagt det..forellgränd. men jag vet var ni bor.. på samma gård som Danne o Sofia va!? danne e ju jims kúsin o robin o oskar hänger rätt myckert

2012-03-20 @ 08:35:17
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0