Tack....

.... till alla som gett mig jättebra råd och delat med sig av sina erfarenheter. Jag har tagit åt mig alla och sen får jag pröva mig fram och se vad som funkar för våran familj :)

Vi fick ju en lite knacklig start med sjuka barn men tack vare underbara vännen Anett har det löst sig också. Hon har agerat dagmamma åt båda små busungarna och varit guld värd. Sen fick jag lite skolmaterial av min underbara svärmor, ett jättefint kollegieblock som är av stl delux som rymmer alla ämnen. Tack så jättemycket!

Ett tack till Sofia, Ida och Marie som tog sig tiden att skriva ner en massa bra saker. Vissa en hel roman hahaha ;) 

Jag är väldigt lyckligt lottad som har så många underbara människor runt omkring mig, som ställer upp och finns där i vått och torrt. Så tack alla för att ni finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0