Gomorgon onsdag!

Vilda vaknade 05.30 och Saga myser fortfarande på i våran säng :) Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så vi får fara iväg på dagis och jag sen vidare till min första dag i skolan, wiiiiiii. Tiden går verkligen inte fort när man väntar och jag är redan färdig.... Jaja, snart vaknar Saga och då blir det full fart här hemma och innan jag vet ordet om det så kommer kl vara dags att åka ;)

Tänk att idag ska jag äntligen få göra något för mig själv, något som jag längtat efter väldigt länge men som hela tiden blivit framskjutet men som äntligen händer nu :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Så kul o börja plugga igen, blir riktigt avis. Det kommer gå galant gumman :)

2012-01-18 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0