En väldigt efterlängtad dag!

Det var vad jag och Saga hade idag. Ingen pappa, ingen lillasyster utan bara vi två ♥ Å vad det var länge sen och å vad det behövdes, det var helt underbart att sitta och lyssna på Saga som babbla på i ett om allt möjligt och omöjligt och var sprudlande glad för att det bara var vi två :)

Teknikens Hus hade vi bestämt oss för kvällen innan och dit for vi efter att vi fått i oss lite golunch hos Katinka, jättegod laxpasta med spenat... Saga som aldrig varit på Teknikens Hus gick in med stora ögon, ganska tystlåten till en början och sen satte hon fart. Så skönt det kändes att kunna lägga all min tid på min lilla mysgurka som behöver mer egentid än hon får. Vet inte hur många gånger hon sa att hon hade kul, minst 100 och emellan det kom det jag älskar dig mamma. Min älskade lilla Saga, älskar dig så mycket ♥

Fascinerad av bollarnas bana och ljud

Här fastnade hon i en halvtimma, bollar och kulor är en stor favorit!

Trappan var läskig men tydligen samtidigt väldigt rolig då hon skulle upp och ner :)

Sagas verklighetsuppfattning är det väl sisådär med då hon ville ha den lilla kakan och pekade på den största ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0