Insikt!

Det var svårare att plugga hemifrån än vad jag trodde, fick inte gjort i närheten av vad jag skulle/borde igår ;P Nya tag idag med en del omstrukturering!

Morgonen här startade alldeles för tidigt, 04:45, tokungar som tror att det är helt ok att stiga upp den tiden. Efter en låång morgon, kör jag fast vid Sagas dagis, tog mig inte upp från parkeringen och fick hjälp av snälla arbetarkarlar till slut. När inte det gick kom plogbilen :)
Nu har jag hällt upp en stor kaffe, tar några djupa andetag och tänker mentalt börja om den här tisdagen på rätt sätt!

Gomorgon härligt vintriga tisdag ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

oj.. är det så illa snökaos ute? bäst man håller sig inomhus idag då suck. men tur det finns snälla arbetarmän iaf =).

2012-02-28 @ 10:32:05
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Postat av: Marie

Nej för fan, kom inte hit. Här är det skittråkigt emellanåt. ;)

2012-03-06 @ 10:05:27
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0