Back to life

Ja nu var det då dags för tjejerna att börja på dagis igen efter långledigheten, vädret har ju inte varit det bästa men oj så skönt vi har haft det ändå. Den här veckan ska lillVildan skolas in på Sagas dagis och det är något tjejerna sett fram emot och jag såklart, äntligen kan jag i lugn och ro lämna och hämta kidsen utan att behöva stressa vidare till nästa ställe, I LOVE IT!

Har ju velat fram och tillbaka med om jag ska ha dom på olika avd eller inte, innan har jag stenhårt trott på skilda avd, att dom mår bra av att få vara själva men när vi fick plats på Ängens blev det Sagas avd och det kunde vi inte tacka nej till, vet ju inte när nästa plats dyker upp..
Men nu helt plötsligt känns det väldigt bra, att dom hamnar på samma avd alltså, har inte sett så mycket kärlek emellan dom på länge förutom den härliga syskonkärleken (läs ret, pet, grin och skrik)


Det är inte ofta dom här två poserar på en och samma bild men jag bad väldigt snällt och förklara att jag ville föreviga denna dagen och skicka en bild till mormor och morfar och då var det ok :)

Storasyster och lillasyster♥ Plötsligt känns dom inte så små längre och det är lite eller väldigt skrämmande faktiskt, fast dom kommer alltid vara mina småtjejer... Denial kallas det visst... ;)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0