Pink stuff

Nu har jag varit i farten med min telefon igen. Vanligtvis brukar jag skicka konstiga sms till dom jag känner när jag glömt av att kolla om mobilen valt samma ord som jag menat i messet och så länge det är så är det ju ok. Jag menar dom känner ju mig och vet vilka sms problem jag ligger inne med men jag ska ta det från början....

Jag har kommit på en plan för Sagas rum som innehåller 5 lackhyllor i olika färger. Jag vill ha  en vit, svart, rosa, grön och så en färg till som jag inte bestämt än, men blev lite ledsen när jag insåg att den rosa lackhyllan var borttagen ur Ikeas sortiment. Jag började söka på blocket och efter lite letande fann jag en sprillans i plastförpackning i Uppsala. Den fanns kvar och jag blev jätteglad :) Hon skicka sin adress och sa att jag var välkommen dit och jag svara med att jag bor i Luleå och undra om det fanns möjlighet för henne att skicka den istället? Ja, jag vet jag kommer få betala mer för vad den egentligen kostar men har jag en plan så har jag ;) Fredrik är smart, han säger ingenting utan låter mig hållas.
Det gick en dag och inget svar så jag tänkte att hon kanske inte orka skicka den. Då kom jag på att Anders bor ju i Uppsala, en god vän till familjen, så jag ringde upp honom och frågade om han kunde hämta den och ta med den nästa gång han kom upp. Det visa sig att han redan på onsdag flyger hit och han ställde upp, toppen toppen:)
Nu var jag bara tvungen på att få tag på hon som hade den till salu så jag sket i mailen och skickade ett mess till henne att jag ordnat med en kompis som kan hämta den rosa lackhyllan så att hon slipper skicka den. Det är här det nästan går åt h*lvete!
Precis innan jag ska trycka på skicka ser jag min STORA miss, ha ha haaaaaaaaaa. Oh my det här kunde ha slutat illa.

Det visar sig att den rosa lackhyllan även blir den rosa narkotikan i min mobil. Lägg in det i meningen - Min kompis kan komma och hämta den rosa narkotikan så slipper du skicka den! Behöver jag säga mer??

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA...gud så skoj. Jag sitter helt ärligt och gapskrattar för mig själv här i soffan och jag verkar inte kunna sluta. Så tack för att du gjorde min kväll :-D

2011-09-14 @ 20:24:55
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0